Wednesday 7 January 2015

Long time no see

Da, n-am mai prea apărut pe-aici, pentru că:
1. N-am mai făcut așa multe poze
2. Nu am mai avut timp/chef să le pun online

Dar have no fear, for I am back! Anul ăsta m-am înscris într-un proiect fotografic în cadrul căruia va trebui să fac o poză pe temă dată în fiecare săptămână, și cum a început proiectul mi-am amintit și eu de acest spațiu virtual cam părăsit și am zis să încerc să-l împrospătez puțin…

De ce un proiect? Pentru că am nevoie de ceva care să mă motiveze să fac poze constant… în ultima vreme stând cam prost cu timpul și pe aparat s-a pus oțâr de praf. Și pentru că am aparatul nou de un an deja, și nu pot să spun că l-am testat la maxim (ba chiar aș zice că nu prea știu ce poate și ce nu).

So, stay tuned, pentru poze din proiectul 52 frames, și orice altceva îmi mai iese între timp.

No comments:

Post a Comment